Foredrag

Det seneste år har The Nudging Company 50 foredrag og workshops om organisatorisk og personlig indflydelse hos blandt andre:

  • Siemens
  • Nordea
  • DSR
  • SEB
  • FOA
  • Region Midtjylland
  • Dansk Kommunikationsforening
  • TDC
  • Codan
  • Københavns Kommune
  • Novozymes
  • Leo Pharma
  • GlaxoSmithKline
  • Fredericia Kommune
  • Danica Pension
  • NATO

Hvad handler foredragene om?

Det kommer naturligvis an på, hvilken vinkel der er mest relevant for jer. Fælles for foredragene er dog, at de tager udgangspunkt i forskningen på området, men formidler det på en underholdende og inkluderende måde.

Typisk har foredragene tre overordnede overskrifter:

1. Hvordan får man mere personlig indflydelse
Hvad kendetegner de mennesker, der har stor indflydelse? Og hvordan får man mere af den selv? Med udgangspunkt i de seneste 40 års forskning omsætter vi teorien til praktiske redskaber og teknikker.

2. Hvorfor er det svært at skabe forandring?
Vi ser på den menneskelige psykologi for at forstå, hvorfor det er så svært at skabe forandring – og hvordan man alligevel kan lykkes med det.

3. Hvordan kan man bruge nudging og adfærdsdesign til at ændre adfærd?
Adfærdsdesign, eller Nudging, som det ofte bliver kaldt, er blevet populært. Foredraget forklarer fænomenet og giver inspiration og redskaber til at gentænke sin strategi, når man skal implementere forandring.

 

Du kan iøvrigt læse mere om adfærdsdesign og nudging på vores hjemmeside thenudgingcompany.com